Nie chcę

Nie chcę kłaść się spokojny spać,

Ani potulnie przyjmować świat,

Nie chcę codziennie wspominać czas,

Kiedy byłem taki szalony,

Nie chcę ćwiczyć silnej woli,

Ani torturować się dietą,

Nie chcę patrzeć na życie,

Zza szyby własnych lęków.

Nie chcę posłusznie, zwyczajnie,

Grzecznie, normalnie,

Prostolinijnie i gładko żyć.

Nie chcę.


Daj mi bat światła,

Daj mi w odwagę,

Daj mi te mocne uderzenia serc,

Daj mi siłę, daj mi moc,

Daj mi ten pierdolony stres.


Chcę kłaść się spać spocony,

Zmęczony zamykać oczy,

Nie wiedzieć co będzie,

Chcę tak mocno z całych sił,

Chcę żyć.

Chcę całować cię w usta,

Przynosić ci w dłoniach światło,

Uciekać z tobą przed wiatrem,

We wietrze splątani jak pnącza,

Chcę skakać z tobą po drzewach,

Pieścić lwy po pyskach,

Chcę bić się z niedźwiedziem,

O byle co!

Pędzić przez życie,

Chcę wciąż i wciąż na nowo,

Każdego dnia mieć odwagę,

Chcę mieć odwagę,

By żyć i nie myśleć,

Chcę mieć odwagę,

By żyć i nie myśleć,

O tym co będzie,

Bo już dzisiaj wiem,

Że z planowania nici.