Romantycznie

Chyba jestem inny level,

Nie kręcą mnie te wszystkie świece,

Te całe pocałunki o zachodzie,

Ani apartament, ani limuzyny,

Ani wyznawanie sobie uczuć,


Cholernie nie rusza mnie to,

Że jest tak przytulnie,

Że jest tak ciepło,

Że w moim sercu brzmi muzyka,


Właściwie to, właściwie to to nudne,

Cholernie nieciekawe,

I uważam, że to żałosne,

Jak próbujesz wmówić mi, że powinienem to lubić.


Cóż, nic nie musisz,

Ani ja też nie muszę.


Uważam jednak, że to cholernie romantyczne,

Jak brniemy w deszczu, wkurwieni,

I klniemy oboje pod nosem,

To cholernie romantyczne,

Że nienawidzimy tych samych ludzi,

Że oboje jesteśmy leniwi,

To cholernie romantyczne,

Że nie mogę o tobie powiedzieć zbyt wiele dobrego,

Nie masz mi nic do zaoferowania,

A ja jestem takim przegrywem.


To cholernie romantyczne,

Że byłaś tak głupia i poleciałaś na moją gadkę,

A ja tak napalony, że chciałem zaciągnąć cię do łóżka.


To cholernie romantyczne,

Że nie ma w tym nic romantycznego,

Że jesteśmy tak pełni wad, których nie cierpimy,

Że mnie wkurwiasz, tak bardzo,

Nikt mnie tak nie wkurwia.


To cholernie romantyczne jak mocno z tym walczę,

Żeby cię nie kochać,

Jak cholernie się cieszę, że cie nie ma,

A jednak kocham cię.


Kocham cię, mimo że wszystko temu przeczy,

Że sam temu przeczę i w to nie wierzę,

Że nikomu tego nie powiem,

Nie przyznam się do miłości jaką cię darzę.


To cholernie romantyczne,

Że robię wszystko, aby się z tobą nie spotkać,

Ale moje serce cieszy się kiedy cię widzę,

A ja wtedy jestem tak bardzo zły.

Zły na moje serce.


Ta miłość nie ma końca,

Ta miłość nie umiera,

Ta miłość się nie kończy,

Ta miłość - oboje jej nienawidzimy.


To cholernie romantyczne,

Że coś takiego w ogóle istnieje,

Że myślisz o mnie tak samo często,

Jak ja myślę o tobie.

To cholernie romantyczne,

Że wciąż czytasz te wiersze,

Że doskonale je rozumiesz,

Że wkurwia cię to, co tu napisałem.


Nie ma nic romantycznego,

W kwiatach, czekoladkach,

Świecach ani pieprzonych randkach.


Romantyczne jest to,

Jak bardzo nie da się tego zabić,

W żadnym z nas.