Utwórz mnie

Tragedia wymaga aktorów,
Płomień wymaga tlenu,
Nie ma innych możliwości.

Utwórz mnie - takim jakim chcesz żebym był,
Takim właśnie chcę być.

Moje myśli płyną jak tsunami,
Niczym zderzenie dwóch światów,
Umierają i rodzą się jak cały świat.
Nie mam siły myśleć, jest tylko ten strumień.

Gdybyś była mniej idealna, nie byłabyś w ogóle,
Gdybyś była mniej doskonała, nie zauważyłbym Ciebie.

Ale jesteś właśnie,
Jesteś nie określona słowami.

Można Cie opisać, ale to tylko puste słowa,
To jak opisać śmierć komuś kto nigdy nie umarł,
Albo życie komuś kto nigdy się nie narodził.

Nie zrozumieją tego kochanie.

Popatrz mi w oczy, chcę to wiedzieć,
Chcę widzieć, że ty znasz kształt mojego serca.

Masz cały mój świat,
Kreujesz każde uderzenie mojego serca.

Twoje szczęście splotło się z moim,
Twoje myśli z moimi,
Jak wiklinowy kosz.

Niech śmierć nas nie rozłączy.