Emocje

Pali mnie,
Jeśli jesteś,
Zapatrzona w przestrzeń przestań czytać,
To dla tych co patrzą w ludzi.

Pali mnie uczucie chłodu, co aż boli,.
Co mnie gniecie, co dusi, co zabija każdą myśl,
Pali mnie, że nie jesteś dla mnie wszystkim,
Boli jak cholera, że niczym nie zawiniłem,
Jedynie swoim człowieczeństwem,

Jesteś głupią idiotką sądząc, że coś o mnie wiesz!

Odlatuje niczym Ikar,
Uciekam jak smród ze stajni Augiasza,
Zmęczona wszystkim wariatko.

Zostało ci tylko trochę życia,
Więc przestań pierdolić!
Nie umiem nie czuć tego co czuje,

A ty nie potrafisz przestać cierpieć,

Zapatrzmy się w siebie,
Zapatrzmy się w to uczucie,

Nie znam cie.

Jest we mnie palący ból by powiedzieć ci tak cicho,
Że jesteś dla mnie najczystszym powietrzem,
Ciszą w mroku, brakiem miłości, której potrzebuje,
Jesteś tylko nikim kto jest kimś ważnym,

Masz o sobie wielkie mniemanie,
Ale ja mam o tobie większe!

Uciekaj, ale nie uciekniesz,
Kocham Cie, choć totalnie tego nie rozumiem,
Bo ciebie nie ma!
Nie ma Cie!
Nic!