Trudne decyzje

Wciąż robię coś bez wielkiego celu,

Bez namysłu rzucam się na wiatr,

Zdaje mi się, że nie używam emocji,

A miesiące później rozumiem,

Poznaję swoje własne kroki,

Jak poznaje się dzieje historii.


Jak chcesz dowiedzieć się kim jestem?

Przecież nawet ja tego nie wiem,

Dowiem się w przyszłości.


Dzisiaj stanąłem przed tobą,

Nie rozumiejąc kompletnie co się dzieje,

Nie jestem już dzieckiem,

Doskonale rozumiem,

Że życie nie ma żadnego planu,

Że rzeczy dzieją się same.


Dzisiaj stanąłem przed tobą,

Nie jestem już dzieckiem,

Rozumiem, że chcę cię widzieć częściej,

I chcę widzieć twój uśmiech,

Nie jestem już dzieckiem,

Rozumiem, że tego chcę.


Za kilka miesięcy zrozumiem,

Chociaż podejrzewam, że znam odpowiedź.


Jutro wstanie słońce,

A ja będę czekał na ciebie,

Szczęśliwy twoim istnieniem,

Radosny myślą o tobie.


Bo wciąż jestem dzieckiem,

Widzę farby i chcę kolorować,

Czuję smaki i chcę smakować,

Chcę miłości.